Cari

Monday, 4 March 2013

Hey March!

Entri pertama di bulan tiga 2013. Gambo xde kena mengena dengan cerita, sekadar hiasan semata mata. Eh macam pantun pulak bunyinyer. Heeee.

Ekceli banyak mende nak stori mori tapi tak tau kenapa jari dengan otak ni macam liat nau nak menaip. Rindu gila nak blogging macam dulu. Siyesli! Inipun ku gagahkan juga mengetuk papan kekunci (skema gilossss) dah alang alang kemudahan ada depan mata. Segalanya di hujung jari, giteww.

Oh yee..beruang putih pakai scarf coca cola dalam gambar tu adalah hadiah pemberian somi terchenta. Buat teman kat opis merangkap jadi kawan kepada si FiLin. Cakap pasal FiLin teringat pulak sama kakak2 Maybankers yang bertugas hari pertama di tempat baru. Hopefully dorang happy sokmo dan ceria2 selalu. Nak whatsapp macam dah lewat sangat, dorang musti dah tido. Esok pagi mau tanya kaba skali jalan dengan gosip mosip lah!

Kak lin n kak fiza, wish u best of luck for your future undertaking.

Much ♥
Adik yang rindu sama kamu!

Sent from Samsung tablet.